TEHNIKE SPROŠČANJA

TEHNIKE SPROŠČANJA

V današnjem vse bolj stresnem življenju postajajo tehnike sproščanja vedno bolj dobrodošle. Zato v CKZ izvajamo tri različne tehnike sproščanja – dihalne vaje, postopno mišično sproščanje in vizualizacijo pomirjujočega kraja.

Dihalne vaje so osnovna tehnika, ki je del večine ostalih tehnik. Je preprost in dostopen način sprostitve, ki ga lahko uporabimo kadarkoli, tako doma, kot v službi.Druga tehnika – postopno mišično sproščanje, je nezahtevna tehnika, ki je usmerjena na telo in nas uči zavestnega sproščanja mišic v dveh korakih. Tehnika je primerna pri spopadanju s stresnimi situacijami, saj sprosti napete mišice. Tretja tehnika – vizualizacija pomirjujočega kraja pa je nezahtevna tehnika, ki je usmerjena na misli. S pomočjo ustvarjanja pomirjujočih miselnih podob dosežemo miselno sproščenost, posledično pa tudi sproščenost na telesnih in drugih ravneh.

 

KDAJ IN KJE?

Predvideno je 90-minutno srečanje v manjši skupini. Spoznali boste osnovne značilnosti in učinke sproščanja: dihalne vaje, mišično sproščanje ter vizualizacijo.

  • v sredo, 24. 4. 2019, od 18:00 do 19:30 v sejni sobi ZD Žalec

 

Vabilo na delavnico – april

Vabilo na delavnico – marec